Розбавлю атмосферу трішки

Звонить знайома сьогодні і розказує.

Приїхала в Україну в справах, виїзжали в швидкому темпі, треба було деякі документи зібрати. Викликала таксі на вокзал. Приїзжає, водій відкрив дверцята, а сам сів за руль. Так як в неї була лише невелика сумка, вона сумку ставить в салон, закриває двері, а саме іде сідати з іншої сторони.  І тут...таксі поїхало. Швидко ловить машину і за ним. Догнали, а таксист в шоці :"А Ви що, не сіли?". Два рази в салон заглядав.

Я згадала, як в мене таке було. Їдемо ми в Херсон, зупинилися в кущиках. Дитина в мене на руках робить свої справи, чоловік осторонь. Я посадила дитину в машину і закрила дверцята  бо комарі.

І ..УПС...машина поїхала.

Я в кущах. Знайшла заправку, випросила в сльозах телефон, чоловік чуть зо сміху не поперхнувся. Проїхав до 35 км

Ось такі пригоди бувають.

Темы: Гумор

33 коментарі

• Ludmila36 29 червня 2023, 16:04 6

Це моя фобія, завжди боюся, що поїзд або автобус поїде без мене, а я без грошей і телефону в чужому місті)

• Hungary2705 29 червня 2023, 16:07

Так, саме погане, що моя сумочка і телефон лишилися в машині. І на трасі ніхто не зупинився

• Ludmila36 29 червня 2023, 16:22 8

@Hungary2705 Я просто читаю, а у мене долоні помокріли)

• Equitable1 29 червня 2023, 16:23 1

Нужно было вернуться в Харьков... билеты на поезд брали заранее, с большим запасом времени... но до Львова ехала на машине, почти двое суток, потому что в Черногории и Сербии был сезон дождей, ливень шёл не переставая, приехали с большим опозданием, но за 2 часа до поезда... Вызвала такси на ЖД вокзал, таксист меня довёз, а перед нами всё перекрыто... говорит - вот навигатор показывает 50 метров, пройдёте, а то я заехать на машине не могу? Вышла из такси, благо багажа не было, только рюкзак с документами... обхожу, а дальше тоже всё перекрыто... спрашиваю у девушки, как обойти, чтоб попасть на вокзал, а она мне - это аэропорт... а у меня 16 минут до отправления поезда... звоню в такси... заказ принят, 94 грн... но машин нет... можно поднять стоимость проезда, может появятся... поднимаю до 200грн, звонит мужик и говорит, что он взял заказ, но тут пробки и приедет он через 10 минут... объясняю ситуацию, что через 10 минут будет поздно, обещаю 300грн, если я успею на поезд... приехал через 2 минуты... летел с сумасшедшей скоростью, не останавливаясь ни на одном светофоре... в поезд я запрыгнула за несколько секунд до отправления... ну его нафиг такие поездки на такси...

• 3 коментарі
  • IvanNa1977 29 червня 2023, 16:39 2

Це я так в молодості їхала з Міжводного в Криму... Взяла білет на автобус до Євпаторії, з великим запасом часу до потягу (як мені здавалось). Але хто ж знав, що відстань приблизно в 70 км автобус долає 3 години... Бо їде він якимись чигирями, через села, де дорогоа - одна назва... Я сиділа біля водія і він помітив, що я нервую. Питає - коли поїзд?... Виявилось, що по графіку автобус прибуває через (!!!) 10 хвилин після відправки поїзда :see_no_evil: Водій зжалівся і вижав зі свого автобуса все, що міг, і благо, що автостанція та вокзал там поряд... Бігла до поїзда скрізь путі (на щастя там не було поїздів) та заскочила у вагон за 1 хвилину до відправлення.

• Equitable1 29 червня 2023, 16:39

@Elya803 Предполагалось, что я приеду во Львов утром и до вечера погуляю по городу)) но... хорошо хоть успела, но таксист всю дорогу ржал с другого таксиста, который перепутал аэропорт с вокзалом... служба одна, я ему показала смс с номером того такси, думаю он его ещё долго подкалывать будет...

• Equitable1 29 червня 2023, 16:47

@IvanNa1977 Запас по времени у меня был часов 9-ть... но кто ж знал, что погода такая непредсказуемая... и не все таксисты умеют пользоваться навигатором...

• Коментар видалено

• Hungary2705 29 червня 2023, 17:39

У меня ещё и ребёнок сзади сидел 2,5 года. И дверь была не заблокирована. Незнаю даже, чтобы было если бы начала мама искать. Боюсь представить

• Valia 29 червня 2023, 18:44 3

Шеф розповідав як на відпочинок з сімєю закордон поїхав. Зупинились на заправці, син пішов до туалету, вони його забули. Дружина хотіла дитині цукерку запропонувати, але дитини не знайшла. Каже, більше бажання ходити в туалет в сина не було).

• Hungary2705 29 червня 2023, 18:47

Супер. Я теж довго в дорозі в туалет не ходила

• Solojuli 29 червня 2023, 19:43 3

Цей водій як я сьогодні в супермаркеті. На касі самообслуговування дрібні монети забрала, а 150 грн забула, бо вони в іншій ячейці.

• Irina_000 29 червня 2023, 20:24 4

ваша история смешнее)))

• 4 коментарі
  • Hungary2705 29 червня 2023, 22:54 1

@Rossa Это было 12 лет назад. Но я до сих пор помню каждую минуту.
    Очень переживала ,что ребёнок начнёт маму искать и откроет двери на ходу

• Irina_000 29 червня 2023, 23:12 1

@Hungary2705 ну рано или поздно о вас бы вспомнили и муж вернулся и подобрал :joy:. Зато есть что вспомнить, рассказать и посмеяться

• Hungary2705 29 червня 2023, 23:16 1

@Irina_000 Так, без сумніву. А тоді був страх і розпач. Я з ним 2 дні не розмовляла

• Mytya 29 червня 2023, 20:42 1

На такий випадок кошти і документи мають бути завжди при вас..

• Hungary2705 29 червня 2023, 20:44 1

Їхали ж в своїй машині

• Ksenya 29 червня 2023, 22:08 4

Я от не знаю номер телефону чоловіка. Тільки бувшого і усьо. Мені б не допоміг телефон.

• 7 коментарів
  • Marinka_B 30 червня 2023, 00:25

Мій кум теж знає напам'ять тільки телефон колишньої. Але це дуже допомогло, коли їх з колегами взяли на роботі в полон в Гостомелі. Телефони забрали, але дозволили повідомити про полон когось з близьких зі свого телефону і час від часу давали відписувати. Він написав їй, вона мені. Разом підіймали всіх кого могли. Слава богу, все скінчилось добре. На той момент вже рік зустрічався з іншою, але її телефону не знав.

• Ksenya 30 червня 2023, 15:36

Тема класна. В мене в самої купа історій про поїздки. Але розповіла на роботі дівчатам. Згадали 1 ну капець яку. Раніше в поїздках за кордон зупиняли хлопці наліво, дівчата направо. І потім питали чи сусід його є. Одна жінка сиділа сама. Бо мала видатну фігуру. Вона мовчала. Вирішили що спить. Та й поїхали. Вона на сідушці залишила все. Гроші, телефон. Загранпаспорт. Сама в кущах. Ті проїхали 35 км і зрозуміли що її немає. Вирішили повернутися. А вона зловила машину і поїхала наздоганяти. Уявляю її емоції. Всі зустрілись по ітогу

• Irina_000 5 липня 2023, 09:04

пришлось бы вспомнить то чему мы учим детей, когда они теряются-оставаться на месте где потерялись)

Для комментирования нужно войти или зарегистрироваться