Краків

привіт напишу про нашу поїздку в Краків. Ми літали лоукостером Ryanair з Борисполя, квитки брали заздалегідь.В Краків квитки по 13 євро/за один (+16 євро бронювали місця), назад по 24 євро/за один (+16 євро бронювали місця). Багаж був лише ручна кладь, у кожного по рюкзаку. Рюкзаки ідеальні для цього перевізника - 15 літрові Декатлоновські Qechua.

Одразу пишу про 16 євро за бронь місць.В цього авіаперевізника при покупці дитячого квитка, дитині надається місце безкоштовно, а один із супроводжуючих (в нашому випадку один з батьків) повинен оплатити резерв конкретного місця, щоб дитина обов*язково сиділа біля нього. А оскільки в ряду є три сидіння, два з яких ми забронювали, тож вирішили викупити одразу і третє, щоб зайняти увесь ряд і сидіти всім поруч (звідси і 16 євро, два місця по 8 євро кожне). Якщо ви летите без дітей, місця можна не викуповувати, просто за 48 годин до польоту зачекінитись (зареєструватись на рейс) і безкоштовно обрати місце з тих, які залишуться на той час не заброньованими. Оскільки ми купили місця, то зачекінитись і роздрукувати посадочні талони (квитки) нам можна було не за 48 годин до відльоту, а за 60 днів.

Переліт пройшов нормально, правда в Кракові довгенько стояли на паспортному контролі, бо одночасно прилетіло кілька літаків. Нас нічого не питали, ні страховку, ні адресу, де будем жити, ні ціль приїзду, ні гроші (хоч все це в нас було).

Страховку брали ПЗУ, найдешевшу, за дитину 7 років і двох дорослих заплатили 600 грн.

Беріть з собою воду, хоч одну пляшку 0,5 л., наші прикордонники нормально пропустили, якщо не пустять, то викинете. Бо ціна 0,5 евіана на борту літака - 3 євро!

З аеропорта замовили убер, нам треба було їхати 18 км, заплатили 35 злотих (курс1 злотий +/-7 грн). Доречі краще брати євро, а не доллари, в деяких магазинах можна розрахуватись євро. В обмінках курс дуже різниться, треба дивитись де вигідніше міняти. Ми летіли зі злотими, тож для нас ця проблема була не актуальною. Багато таксистів з України, один був із Грузії.

Проїзд по місту автобусом коштує 3,40 злотих за одну поїздку (на квитку пише 20 хв.від моменту компостування, є ще денні, тижневі абонементи). Квиток можна купити в самому автобусі. Там є спеціальний апарат (типу айбокса), який приймає гроші (виключно монети!!! врахуйте це, бо ми припхались із паперовими злотими і не змогли оплатити проїзд) і банківські карти, в яких є PayPass (в мене карта стара і цієї функції, нажаль немає). Потім ми пересувались по місту на таксі, оскільки нас було троє (діти 7 років оплачують повний квиток, як і дорослі), то за проїзд виходило трохи більше 10 злотих, а таксі, в середньому 12-13 злотих, і привезуть твою жопку прямо під будинок. Ми жили в знайомих, тому цін на житло не знаю. Але бачила в центрі купу вивісок хостелів. Є ще такий нюанс, який варто врахувати при бронюванні житла- це час заселення. Деякі хостели проводять заселення лише до 22 год., наш літак прилетів о 23:05, а дістались до квартири ми лише о 2 ночі!

Ціни на продукти +/- як і в Києві. В кафешках ціни дуже різняться : можна купити їжу в кафе, типу пузатої хати по 4,99 злотих за 100грам, а можна за порцію салату, або тістечко заплатити 30 злотих. Морозиво 5 злотих, за одну кульку, дуже смачне))) Хеппі мілл в макдональдсі коштує 12.99 злотих, в бургер кінгу стільки ж.

Пізніше напишу про Енерджиландію і інші цікаві місця де и були.

Темы: Відпочинок і подорожі

22 коментаря

• Atashulya 22 липня 2019, 15:53

Добавьте в эту тему.
    https://kashalot.com/club/post-23366443/ такая информация будет полезна многим.

• marusia 22 липня 2019, 15:58

додала ))) не знала про таку тему.

• Sofishka_ 22 липня 2019, 16:27 1

Спасибо, интересно.

• marusia 22 липня 2019, 16:34

Будь ласка :wink:

• tmgal3067 22 липня 2019, 17:25 1

Цікаво. Дякую)
    Мені Краків схожий на Львів)

• marusia 22 липня 2019, 17:40

Не дуже. Я три роки жила у Львові, схожість є, але незначна.

• elili 22 липня 2019, 18:30

Додам своїх сонячних фото, ми були в червні

Зображення
  • 4 коментаря
  • marusia 22 липня 2019, 22:46

А ми крім Кракова нікуди і не поїхали. Нажаль часу було лише 3 дні. Наступного разу треба їхати хоч на тиждень, щоб ще кудись вирватись.

• elili 22 липня 2019, 23:30

Там від Кракова до Закопане 1-1,5 години на автобусі(20-21 злотий), а з Закопане на один день можна сміливо робити вилазку в Татри по напрямку Морське око, Долина 5 ставів, а ввечері назад. У нас був тиждень- 1 день Краків, 2 ночі Закопане, 2 ночі Попрад, 1 ніч Тарнов. Але основна ціль у нас була Високі Татри

Зображення
  • marusia 22 липня 2019, 23:58

Ми поїхали з 7-ми річним синочком, а його закачує в транспорті, тож намагались менше їздити, більше ходити.

• Svetlana 22 липня 2019, 23:05

Напишите про Энерджиландию, интересно почитать

• marusia 22 липня 2019, 23:57

Сьогодні не було часу, завтра на роботі спробую написати :wink:

• Yanusya 23 липня 2019, 01:44

Мы тоже были 15-17 летели МАУ вышло дороже и брали билеты за не кротко дней . Город на один раз мне , не восхищена . Еда совсем не понравилась . На счёт воды у нас пропустили без проблем а с Кракова на контроле выбросили )

• 2 коментаря
  • marusia 23 липня 2019, 10:59

Доречі з квитками нам теж в йшло дорожче, мабуть якась комісія, чи податки. Бо в кінцевому результаті з карти зняло майже на тисячу більше.

• Yanusya 23 липня 2019, 11:47

Везде обман )

• marusia 23 липня 2019, 13:45

Нажаль, мабуть, що так((

Для комментирования нужно войти или зарегистрироваться