Наші 5 000 км за 2 тижні. Частина 1. Встигнути за 72 години..

Оновила 29.07, 9:40

Мені дуже важко дався рік ковідних обмежень. На момент початку карантину в нас були куплені квитки в Ларнаку на квітень 2020 і в Анкару на травень 2020. Кіпр ми так і не відвідали, маємо сертифікати від МАУ, а в Анкару нам вдалося полетіти в кінці березня 2021.

Це відродило мій бойовий дух і я почала вести розмови про літню відпустку в Греції.

Правила транзиту та в'їзду в країни. Щоб доїхати до Греції з України потрібно перетнути кордон Україна-Румунія, Румунія-Болгарія, Болгарія-Греція. Опціонально можлива поїздка через територію Молдови. Але ми вирішили їхати на паромі Орловка-Ісакча і оминути Молдову.

Румунія дозволяє 24 годинний транзит через свою територію без тестів. Болгарія теж пропускає без проблем. Для в'їзду в Грецію потрібно заповнювати електронну форму за 48 годин до перетину кордону і має досить широкий перелік підтвердження відсутності ковіду (старий позитивний тест, експрес тест, довідка про перенесену хворобу, плр тест, вакцинація), дітям до 12 років нічого не потрібно.

Так як у нас було на меті відвідати декілька локацій в Румунії і в 24 годинний транзитний коридор ми не вписувалися, було прийнято рішення робити тест не лише дорослим, а й дитині. Також щоб максимально відтермінувати дату здачі тесту і встигнути за 72 години перетнути кордон з Грецією вирішуємо робити тест в Одесі. Як показала практика, це було дуже правильне рішення. Ми за день знайшли лабораторію з дуже приємною ціною 770 грн, терміном виконання дослідження 6 годин, і що головне попереднім записом.

І так, субота, 10 липня ми любуємося сходом сонця і мчимо на 8.20 в Одесу здавати тест.

Розклад парому: кожні 3 години, на 13:00 ми не встигаємо, тому в Одесі після тесту плануємо поснідати, заїхати в супермаркет, помити авто і вирушити на паром, який відправляється о 16:00 в Румунію.

Десь за 2 години до прибуття в Одесу розуміємо, що встигаємо приїхати на 8:00 в лабораторію, і теоритично, якщо відмінити всі заплановані в Одесі справи, ми встигаємо на паром на 13:00. Вирішуємо вже вдруге змінити плани і намагаємося встигнути на раніший час парому, плануємо попросити, щоб помінятися місцями в черзі і здати якнайшвидше тест.

О 8:50 прощаємося з Одесою і їдемо в сторону Орлівки. Навігатор показує орієнтовний час прибуття 12:15. Пункт пропуску Орлівка рекомендує приїжати за 1 годину до відправлення парому. Тобто в нас дефіцит в 15 хвилин))) Але ми вирішуємо спробувати.

І тут в поспіху допускаємо помилку, довірилися навігатору, який показав найкоротший шлях через Затоку і села. Місцями дорога була взагалі відсутня. Нам пощастило і ми побачили, як місцеві їдуть полями, це було ще те раллі, але завдяки цьому ми встигли на паром. На зворотній дорозі зрозуміли, що потрібно було їхати трасою Одеса-Рені через Маяки, яка має невеликий відрізок через Молдову.Підпригуючи на ямках, заповнюю по дорозі PLF документ для в'їзду в Грецію. Потрібно вказати місце перебування в Греції. Нагадую, жодного готелю у нас не заброньовано))) Тому оперативно на букінгу бронюю на 1 ніч апартаменти в Салоніках.

Близько 12:05 бачимо поворот на пункт пропуску і невелику чергу з машин. Розуміємо, що встигли, але прикордонники трохи підганяють. Поки чоловік показує авто і документи я оплачую вартість парому.

Після погрузки 10 хвилин і ми виїжаємо на землі Румунії. Близько 2х годин займають митні формальності з румунського боку. Перевіряють температуру, роблять огляд авто(багажник, під сидінями, бардачок). Показуємо закордонні паспорти, тех.паспорт, зелену карту. Пропонують купити віньєтку, ми говоримо, що вже є, не перевіряють. Тести не перевіряють. Запитують куди їдемо, і чи є бронь готелю. Я показую бронь на один день і прикордонник підозріло питає, як так))) Я пояснюю, що ми плануємо відвідати багато місць, тому бронювати житло будемо по факту.

Нарешті нас відпускають і ми відчуваємо в собі сили доїхати до міста Брашов. Там вирішуємо заночувати. По дорозі бронюю готель.

Зранку ми відпочивші першим ділом побігли дивитися на вид з балкону, бо судячи з серпантину дороги, ми мали опинитися в мальовничій гірській місцевості. Але вночі не вдалося всього роздивитися.Поки ми збиралися, донька вивчала територію. Вона хоч і компактна, але затишна, номер був просторий і чистий, готель можна рекомендувати залишитися на декілька днів, а не лише як транзитний варіант.Якщо про місто Бран в Румунії ми знали, адже воно розрекламоване замком Дракули, то про Брашов до поїздки сюди нічого не чули. Місто розташоване в області Трансильванія, та є відомим курортом в Карпатах. Якщо вірити гуглу, то Брашов є одним із найкрасивіших міст Румунії. Ми у всіх містах не були, але однозначно, місто дуже красиве, колоритне, суміш старовинних вуличок і гірських пейзажів.Чорна церква - одна із найвідоміших пам'яток Брашова, побудована в готичному стилі.Центральна площа на якій розташована ратуша 15 століття. Площа велика, оточена старою архітектурою на 365 градусів, куди б не повернувся оку є за що зацепитися.Вид, який відкривається з гори Тампа, туди курсує підйомник, до якого за хвилин 5-7 можна дійти від центральної площі.

На цьому ми прощаємося з містом і їдемо в Бран. Тут розташована розпіарена пам'ятка - замок, який пов'язують з Дракулою. Начитавшись відгуків, багато не очікувала, все через той піар, але місце однозначно можу радити для відвідування. Черги на вхід величезні, але ми купили квитки онлайн на сайті і жодної хвилини не стояли в чергах. Поряд є платна парковка, де можна залишити авто.

Територія замку зелена, доглянута, є озеро з ліліями. Можна відпочити і насолодитися красою.

Замок ззовні здається досить маленьким, але в середині безліч кімнат відкритих для відвідування, звивисті круті сходи, вузькі переходи, все це надає йому загадковості і повертає думками до легенди.В кожній кімнаті облаштовані експозиції, що надає атмосферності.Біля входу ринок сувенірів, який ми ,звичайно, не змогли обійти стороною і купили на згадку тарілку, ми їх колекціонуємо) Також можна купити традиційний румунський фаст фуд, морозиво, кукурудзу.

Наступним нашим місцем в Румунії стало шосе Трансфагараш. Але про це в наступній частині)

Темы: Відпочинок і подорожі

68 коментарів

• IuliiaD 28 липня 2021, 23:40 3

Вау ! Очень интересно :) жду продолжения !!!
    А виньетку где купили заранее ?

• 1 коментар
  • Lena_Z 29 липня 2021, 09:50

@Irishka13 Купували на сайті https://www.roviniete.ro/ru/rovinieta
    Ціна на 30 днів 230 грн. Можна купити на кордоні. По дорозі в Грецію ніхто не перевіряв, на зворотній дорозі просили показати.

• Lena_Z 29 липня 2021, 09:52

@Lena_Z Для Болгарії потрібно окремо, вона трохи дорожча, гривень 500, але в Болгарії не було додаткової оплати доріг. Болгарську віньєтку ніхто не запитував.
    Але це не ті речі, на яких треба економити, в Європі штрафи не такі, як у нас)

• Irishka13 29 липня 2021, 09:56 1

@Lena_Z Ми завжди купуємо, але ж є які ризикують..

• Kowwka 28 липня 2021, 23:41

Ууухххх, только в азарт вошла
    А продолжение завтра :rofl:

• anna_mak 29 липня 2021, 00:02

Тоже только втянулась в историю и тут облом…..завтра ….. :sob: ждём ждём ждём :joy:

• maksim 28 липня 2021, 23:55 12

О , хоть что путнее в клубе . :hibiscus::thumbsup:

• maksim 29 липня 2021, 11:18 1

Я вчера начала читать , так прям как будто я в багажнике у Вас :joy::joy::thumbsup:. Круто пишите !!

• Lena_Z 29 липня 2021, 11:25

@maksim Ну чому ж в багажнику, у нас було ще вільне місце на задньому сидінні:wink:

• Unter 29 липня 2021, 00:30 11

Якщо чесно то це пісец а не відпочинок, як на мене. Я і так постійно кудись спішу - здати проект вчасно, прибрати, приготувати, сходити кудись ітд, ритм життя шалений, ще й у відпустці гасати як скажена собака - особисто для мене такий вибір дивний. Але, звичайно, це власна справа)

• 11 коментарів
  • Julia2 29 липня 2021, 09:30 1

@Lena_Z Підтримую вас, 3 дні мах і треба вже щось подивитись )), потім знову 2-3 дні , і вже знову потрібні нові враження :wink:, ось такі божевільні (дома не лежимо на дивані, якщо що ...)

• IuliiaD 29 липня 2021, 09:47 6

@Unter Свобода слова и плохое воспитание - это разные вещи , но почему-то сейчас многие подменяют понятия .

• friendsandall 29 липня 2021, 12:01

@Helena Возможно.Я просто предположила.

• Natali_30 29 липня 2021, 07:20

Ну Ви так екстремально, змінюючи і корегуючи плани на ходу :grinning: Я б могла так авантюрно подорожувати, а от чоловік без всього продуманого та заброньованого напаред не зрушить з місця)

• 1 коментар
  • Lena_Z 29 липня 2021, 08:53 1

@Natali_30 В мене чоловік теж раніше був проти таких авантюр, але за 15 років життя втянувся)

• Tata4ka 29 липня 2021, 18:15

@Lena_Z паром только недавно открыли)) Несколько месяцев как. Это вы по моей родине колесили - по ее окрестностям)). мы там рядышком живем)

• Tata4ka 29 липня 2021, 18:16

@Lena_Z очень интересное у вас путешествие! Ждем продолжения!

• Mrinskaya_Mariia 29 липня 2021, 07:36 1

Класс ! Мы тоже так отдыхаем :) все на ходу :)

• Mrinskaya_Mariia 29 липня 2021, 11:05

Трансфагараш прекрасен :) мы ещё винные погреба искали по ходу нашего путешествия . Но мы без парома . Потому ехали немного по другому .

• Panda 29 липня 2021, 08:25

Очень интересно!!!
    Люблю подробные обзоры!
    Жду продолжения)

• NatalyUA 29 липня 2021, 08:39

Дякую авторові за тему! Ви надали мені можливість пережити ще раз незабутні емоції) В нас не було часу для ретельного планування подорожі,збиралися за добу. Але досвід набули класний) Ще і перший раз так далеко. Маршрут був з Харкова до Греціі.(о.Лєфкада).Якщо автор не проти,я доповню,для тих,хто ще планує подорож)
    Паром працює не цілодобово,останній з України о 1-30 ночі ,а вранці о 7-30(краще дивитися на сайті за актуальністю)

• Lena_Z 29 липня 2021, 08:54

До Лефкади ми не доїхали, але я б з радістю подивилася фото. Наступного року як раз хотілося б в ту сторону.

• NatalyUA 29 липня 2021, 08:55 1

Після перетину кордону з Румунією ,треба звернути увагу на те,якщо дорога пролягає через місто Браїла,то Вам слід знати,що там переправа через Дунай на паромі,був кожні дві години.З української сторони о 4-00,6-00 і так далі. Ми цього не знали,і на зворотньому маршруті вже їхали іншою дорогою. Ще треба знати,що готелі зазначені на мапі,та інформація про них-це ще нічого не значить))) по факту ,готелів може не бути.Тому раджу зупинкам на ніч приділяти більше уваги ,при плануванні перевіряти інформацію ,мати запасні варіанти.

• Lena_Z 29 липня 2021, 09:45

@NatalyUA Про сюрпризи з переправою читала, нас навігатор завів на міст, що будується, довелося шукати поряд паром. Думаю, що коли збудують міст, то це значно спростить переїзд в цьому напрямку.

• cheburatina 29 липня 2021, 09:27 4

Ви так цікаво пишете! Чекаю на продовження)))

• Lena_Z 29 липня 2021, 09:46

Дякую, буде ще не одна частина:wink:

• Irishka13 29 липня 2021, 09:50

Клас, чекаю продовження. Читала і прям уявляла це все.

• IuliiaD 29 липня 2021, 09:51 4

Муж ездил с друзьями на футбол ( евро 2020) в Румынию. И тоже по этому маршруту , только они заезжали через другую границу . Очень красиво .

Зображення
  • 2 коментаря
  • Lena_Z 29 липня 2021, 10:13

@IuliiaD Я раніше люила літати, але спробувавши формат поїздки на авто, зрозуміла, що в цьому своя романтика і одне замінити іншим не можна

• Lena_Z 29 липня 2021, 10:16

@IuliiaD Флоренція у мене в мріях, поки що. Двічі була в Італії, але до Флоренції так і не добралася. А все чому? Бо літаком, з наперед визначеним маршрутом і заброньованими готелями:laughing:

• IuliiaD 29 липня 2021, 10:21

@Lena_Z Я люблю бронировать заранее отели и апартаменты . Тк если это что-то с хорошим видом и тд - не снимешь впритык. Но , мы часто делали спонтанные заезды - это супер. И + у нас малой так с 3х лет ездит , мы ехали на 4 недели и я прям специально раз в какой-то промежуток бронировала специально апартаменты со стиралкой - чтоб постирать :rofl::rofl::rofl::rofl:

• R9bina 29 липня 2021, 10:03

Супер-красота)

• Olga_Gri 29 липня 2021, 10:34

Интересно пишете, жду продолжения!

• yulcha01 29 липня 2021, 12:47 1

Подпишуст на тему, очень интересно. Тоже планировала прошлым летом, а потом и этим летом, но наверное так и не вырвемся на авто. Тоже рассматривала паром, спасибо за информацию что он таки работает. Скажите пожалуйста, вы сдали тесты в Одессе и получается сразу поехали дальше? А результаты вам потом на почту пришли? Вы их не дожидались же как я поняла?

• Lena_Z 29 липня 2021, 13:09

Так, здали тести в Одесі і одразу поїхали. Термін виконання до 6 годин. Якраз виїхали з парому на територію Румунії і прийшли результати на почту.

• Chuchasonya 29 липня 2021, 14:08 1

Мне по душе ваш отдых. Только хочется всю историю, а вы как сценарист сериалов- на самом интересном месте обрываете))) Ничего, мы дождёмся . Очень интересно, что дальше.

• Lena_Z 29 липня 2021, 14:24

Не вистачає часу описати все за один раз)

• Mariia_k 29 липня 2021, 14:16

Дуже цікаво, чекаю продовження. А хто за кермом? ви по черзі з чоловіком? чи перерва кожні 9 годин?
    Я ще не їздила в Європу машиною, тільки літак, але так цікаво всі розповідають про цей заїзд в Румунію, що варто спробувати.

• 4 коментаря
  • Irishka13 30 липня 2021, 20:39

@Lena_Z Я не розумію, ви ж не транзитом-і ночували там, і на екскурсію сходили. Десь на форумі читала, що не дозволяють надовго десь зупинятися, ще й дають листок з заправками, на яких можна зупинитись. То це не так?

• Julia2 30 липня 2021, 22:13

@Irishka13 Не має зараз такого. Туди спитали куди направляємось, назад ніхто нічого не питав.

• Lena_Z 31 липня 2021, 08:07

@Irishka13 Якщо є тест можна бути 3 дні, тому ми робили і дитині тест, хоча в Грецію дітям не вимагають. Хоча правила написані трохи неоднозначно, я телефонувала в консульство, щоб не було сюрпризів.

• Innet55 29 липня 2021, 15:53

Красотища!!!!!

• seveneleven 29 липня 2021, 20:19

Класс!!! Вы молодцы!

• Tashenka 29 липня 2021, 21:58

Благодарю вас за такой детальный отчёт . А где вы распечатывали тест ? Или можно онлайн показать ?

• 2 коментаря
  • Lena_Z 30 липня 2021, 18:12 1

@Mariia_k мені здається, що в аеропортах більш прискіпливі перевірки, так історично склалося

• Tashenka 31 липня 2021, 00:57

@Lena_Z Очень интересно, что вы в Греции посетили. Нам остров Тасос понравился , до карантина 2 года подряд ездили на машине туда. Ещё пещера Алистрати впечатлила , это если рассматривать Халкидики.

• Mariia_k 31 липня 2021, 19:21

@Lena_Z Син їздив машиною в Хорватію з Польші, перевіряли на в'їзді. Зворотні тести вже ніхто не перевіряв, але він і його друзі всі вже зробили прививки, бо тести коштують дорого.

Для комментирования нужно войти или зарегистрироваться