Рай на землі ... Тенеріфе, Отдых и путешествия с детьми

Незнаю як у вас, а ми коли були маленькі (в ті часи коли в основному на море їздили в Одесу, Херсон, в кращому випадку Крим) в дворі на питання "куди ви їдете на море?", був прикол з ухмилкою відповідати "На Канари".

Хочу розповісти вам про мрію дитинства, про наші "Канари", а саме острів Тенеріфе (хоча я постійно, на наш западенський мотив називаю його ТенерИфе).

Вилітали ми зі Львова 02.10 о 22:00 на Мадрид (авіалінії МАУ, економ тариф, тільки ручна поклажа (по правилах перевізника 7кг на людину, в нас було по 10кг точно, їх ніхто не переважував), переліт 03:40 хв, в 00:40 (різниця в часі з Україною 1 год назад)

Вирішили на 3 дня затриматись десь поблизу Мадриду, подивитись щось цікаве!). Оскільки були з дитиною, сам Мадрид нам не підходив, хотілось чогось "компактнішого", ми обрали Толедо - стара столиця Іспанії, в 45 хв. їзди від Мадриду. Довго тут зупинятись не буду, оскільки нічим корисним в плані добирання-проживання не допоможу, тут все за нас вирішили знайомі, довезли, поселили, відвезли назад. Єдине скажу, якщо ви хочете подивитись справжню Іспанію, з її вузенькими, галасливими вуличками (в деякі щоб проїхати водіїї на машинах закривають дзеркала) вам однозначно сюди. На самостійну подорож Толедо не тягне, але на 3-4 дня з'їздити однозначно варто! Ось декілька фото:

Далі основне) Тенерифе, виліт з Мадриду був 06.10 о 07:10 (летіли Ryanair, та ж ручна поклажа, правда 10 кг і додаткова сумка 20*35*20, яку знову ж таки, ніхто не важив)..

Прилетіли в Північний аеропорт о 09:20 (переліт 03:10хв, різниця в часі з Іспанією 1 год, з Україною 2 год назад). де зустрілись з моєю сестрою і її бойфрендом, взяли в рент авто і попрямували до місця призначення)

Зустріли нас Тенеріфе ось так, в мене шок, настрій впав, чуть не плачу, але за якусь годинку сонечко - тепло - літо)

Взагалі на Тенеріфе дуже чудна погода, практично весь відпочинок на узбережжі сонечко, а зі сторони гір ось такі "грозові" хмари, хоча грозою ні там, ні там не "пахне".

Місцем призначення був південний берег Тенеріфе - Лос Крістіанос, апартаменти заздалегідь бронювали на Airbnb, ось декілька фото нашої квартирки, точніше її частини, нашої тераси, де ми їли, спали, жили

Пляжі Тенерифе, ще одна дивина, оскільки на острові є вулкан, пісок на них був чорний, незнаю чи то для туристів, чи для чого, на них привозили білий пісочок (здається з Африки), та всеодно він змішувався з чорним, тому тут є сірі пляжі і пляжі з чорним, вулканічним піском) Ось наш улюблений, чорний пісок і скала, дуже затришне місце, пляж Los Gigantes

Також на острові є просто дуже крутий Loro park, тут можна подивитись на різних екзотичних тваринок, рибок, пташок, тут зібрана найбільша колекція папуг, а також туристів розважають шоу морських котиків, дельфінів, папуг і ...Косаток, останні просто залишили всіх у захваті, такого ми ще не бачили!)

Декілька фото з парку

ну і я як орхоманьяк була в захваті від алеї орхідей

Ну і основним місцем куди варто сходити це вулкан Тейде! Спочатку планували йти всі разом, та наша донечка прихворіла і вирішили, що на вершину їй неварто. Тому ми розділились, дівчата окремо, хлопці окремо, щоб було кому малечу няньчити! До висоти 2356м. можна доїхати на авто,( останні декілька кілометрів, таке враження, що їдеш по пустелі, кругом одні скали, каміння, сліди лави),

далі на  фунікулері, 7 хв. і ти на вершині 3555м, решту 150м, лише пішком, і лише з дозволом від влади. Такого дозволу у нас небуло, тай де його взяти незрозуміло. Пишуть вроді он-лайн можна зареєструватись, дозволи безкоштовні, проте за 2 міс. до поїздки їх не видавали, тому ми обмежились висотою на котру довіз фунікулер! Хлопці ж наші не шукали легких шляхів, і їм просто конче треба було на саму вершину, і вкотре переконуюсь, якщо людина дуже хоче - знайде варіант) Походили вони- порозпитували місцевих і знайшли вихід) Виявляється що перевіряють дозволи лише з 9 ранку коли відкривається фунікулер, до того вхід вільний! Зібрались наші мужчини в 2 ночі і пішли в піший похід, їм таки вдалось помахати українським прапорцем на вершині Тейде!!! Вулкан, доречі, спить, і місцями пробиваються, потоки гарячезного пару, трошки моторошно!

Тепер я всім говорю, що була на небі)))

Повертались назад знову Тенерифе-Мадрид, Мадрид - Львів, час між пересадками 5 годин, я думала, що ж ми так довго робити в аеропорту будем, але ж Мадридський аеропорт тожкапєцякийсь, автобуси між терміналами, метро між буквами терміналу (хто був, той мене зрозуміє) ми не скучали.

В підсумку напишу, це найкращий відпочинок, ідеальний для мене, є на що подивитись, приємні люди-приємна атмосфера, ідеальний клімат, температура 30 градусів - на Тенеріфе не жара, завжди повіває приємний вітерець, тут дуже комфортно. 10 днів дууже мало, поверталась зі сльозами на очах, це вперше коли я зовсім не скучила за домом! )

37 комментариев

• Vikkita 19 октября, 02:59

супер!!!!!!

• TatyanaYa 19 октября, 03:02

Вот это отдых! Вау!

• Ira_in_love 19 октября, 03:15

Хотіла показати те, що обовязково варто побачити на тенеріфе) в нас кожен день був насичений, повалятись на пляжі практично часу не було, місце дуже цікаве і що мені подобається компактне, за день можна обїхати весь острів) але настільки багато всього, що ми за 10 днів і половини не подивились :pensive:

• elenalook 19 октября, 06:19

Клас

• Pon4ik 19 октября, 06:21

Здорово! Когда прилетели был страшенный дождь и практически ураган, был ноябрь и наши чемоданы потерялись))) тоже был шок.
    Но мы это пережили и потрясающе отдохнули. Спасибо за ностальгию)

• PostirushkA 19 октября, 06:47

Чудесное описание))
    Спасибо.

• Aleksandra__ 19 октября, 06:57

Замечательный рассказ об отдыхе! Да и сам отдых видно удался и останется надолго в памяти!
    Классно віддихнули!)

• Ira_in_love 19 октября, 14:56

Ага, віддихнули супер) соррі, купальники не показала :wink:

• lisenok 19 октября, 07:14

Спасибо за обзор. Классный отдых!!

• Olga88 19 октября, 07:40

Класс) Нашим родственникам еще аквапарк очень понравился.

• Ira_in_love 19 октября, 10:44

Нам теж аквапарк сподобався, але фоток з нього практично немає(

• Trina 19 октября, 08:24

Фото із хмарами над містом круте! Ніби ви в космосі)

• Tatyana 19 октября, 08:26

Как в раю! Круто,очень круто там!!

• JuliaLesnaya 19 октября, 08:31

И правда- как в раю :) Будем хотеть теперь туда :)

• Musetto 19 октября, 08:42

Круто

• Комментарий удален

• Ira_in_love 19 октября, 11:04

Поїхали))) у мене вже всі друзі "на наступний раз з нами їдуть" після розповідей і фото)

• nata__ 19 октября, 08:52

Клаас !! Аж захотілося туди))

• mariana__ 19 октября, 08:54

Дуже гарно!

• Mama_v 19 октября, 08:59

ого. с пересадкой и только 10 дней взяли!
    мать- герой
    )))
    красивое место. создано для семьи ))
    монетку бросили?

• Ira_in_love 19 октября, 10:30

Ну ми зазвичай літаєм на 10 днів, далі хочеться додому, а тут і місяця певне мало було б) звичайно монетку кинули) ми ще повернемся!

• galaxy_ 19 октября, 08:59

Здорово!!!
    Теперь тоже хочу туда )))
    Спасибо за обзор ;)

• Nataly 19 октября, 09:00

Очень понравился рассказ. Толедо помню по фильму "Вики Кристина Барселона". Фото с высоты где из облаков выглядывают огни города - просто Вау!

• Krissi 19 октября, 09:09

Краса!! Хочемо туди теж наступного року)

• Ira_in_love 19 октября, 11:05

Їдьте обов'язково, це наразі найцікавіше з "культурних" місць де я була!!

• Rosya 19 октября, 09:23

Класно море і гори саме те .що я люблю.

• Sophia_125 19 октября, 09:30

дякую! дуже цікаво. з гарним відпочинком Вас!

• Oleksandra88 19 октября, 09:34

Дуже гарно,можна поцікавитися вартість житла ?

• Комментарий удален

• YuliaK 19 октября, 09:35

Супер!!! Хочу!!! А если не секрет - сколько по деньгам вам обошлось такое путешествие?

• Ira_in_love 19 октября, 10:39

Ой, чесно загальної суми і не знаю, але Тенеріфе не дорожчі ніж будь - який європейський курорт, ми з Іспанією порівнювали, то житло ціни ті ж , продукти в супермаркетах дешевші, в ресторанах приблизно такі ж ціни, єдине переліт, дальше, а тому дорожче, хоча, якщо з Польщі летіти, теж недорого

• YuliaK 19 октября, 12:15

Дякую))

• Marys 19 октября, 09:43

Яка краса!

• Adjanta 19 октября, 12:30

Потрясающе! А сколько крошке?

• Ira_in_love 19 октября, 12:34

2,2

• Adjanta 19 октября, 12:43

Планировать чтоли отдых через год..

• Ira_in_love 19 октября, 12:56

Плануйте)) тільки не повторяйте нашу помилку, їдьте не менше ніж на 14 днів, тому що дитина перші 4-5 адаптовується, а потім починається справжній відпочинок) ну і якщо закордон робіть найкращу страхівку!

• Adjanta 19 октября, 12:58

Спасибо!)

• Julka 19 октября, 18:48

краса ТАЙГОДІ)

Для комментирования нужно войти или зарегистрироваться